Condiții de garanție a încălțămintei
Dragi clienți, perioada de garanție a încălțămintei pe care ați achiziționat-o este de 30 de zile de la data achiziției. Consumatorul are dreptul să revendice orice articol achiziționat dintr-o categorie de încălțăminte, solicitând o reparație gratuită a mărfurilor. Perioada de decontare a reclamației este de 30 de zile de la data reclamației sau de la înregistrarea reclamațiilor. Dacă defectul nu poate fi eliminat, marfa achiziționată se înlocuiește cu una nouă.
Reclamațiile se fac online aici.
Dragi clienți, utilizați încălțămintea D-stră conform destinației. Nu spălați încălțămintea într-o mașină de spălat, nu-i înmuiați sau curățați cu detergenți de albire. Pe vreme umedă, curățați încălțămintea cu luciu, parafină lichidă sau alte mijloace potrivite. Se recomandă ca după purtarea încălțămintei să se lase să se "odihnească" timp de cel puțin 24 de ore pentru a permite pielea să se usuce de umezeala absorbită de picioare. Încălțămintea umedă nu se usucă în contact direct cu sobele și radiatoarele. Folosiți mijloace potrivite de curățare și vopsire. Astfel, încălțămintea o să fie protejată de deformare și durata ei de viață o să fie extinsă. În timpul iernii scoateți sarea cu o cârpă umedă și moale. Când purtați, luați în considerare specificul materialelor din care este fabricată încălțămintea.
Defecte, care dau naștere unei reclamații
- Pielea crăpată
- Talpă ruptă
- Cusătură ruptă pe față