Livrare cu FAN Courier

Întrebări frecvente

Livrare și urmărire

Când voi primi comanda?
Pe pagina detaliată a fiecărui produs puteți vedea când veți primi comanda dacă o comandați acum. Încercăm (și în 99,9% dintre cazuri reușim) să predăm comanda dvs. a curierului în aceeași zi (cu excepția tricourilor cu imprimare pentru care avem nevoie de 2 zile lucrătoare).Livrarea este într-un timp scurt, pe care le puteți vedea pe pagina Livrare și plată.

Pot să primesc comanda mai repede?
Cea mai rapidă modalitate este să comandați până la ora 13:00 într-o zi lucrătoare și vă vom trimite comanda în aceeași zi. Veți primi comanda într-un timp scurt, pe care le puteți vedea pe pagina Livrare și plată.

Este posibil să primesc comanda mea într-o anumită zi?
Livrarea este de la 2 până la 4/6 zile lucrătoare, dar în ce zi va fi livrată comanda depinde de curierii. Puteți sa vorbiți cu curierul și să stabiliți data și ora pentru livrare.

Puteți să-mi spuneți la ce stadiu este comanda mea?
Puteți să verificați cu AWB ( care ați primit pe e-mail) pe site-ul Urgent Cargus. Dacă nu cunoașteți AWB comenzii dvs., vă rugăm să ne scrieți și vă-l vom trimite din nou.

De ce nu am primit încă comanda la adresa mea?
Este posibil ca curierul să fi fost la adresa dvs. și nu v-a găsit sau nu a reușit să vă contacteze prin telefon. Nu Vă deranjați. Cu ajutorul AWB puteți verifica pe site-ul Urgent Cargus, www.urgentcargus.ro, unde se află expedierea dvs. și să așteptați ca curierul să vă apeleze din nou în aceeași zi sau în următoarea zi lucrătoare.


Cât costă livrarea?
Citiți mai în detaliu cu privire la costurile de livrare pe pagina Livrare și plată.

Livrați în localitatea mea?
Da. Urgent Cargus livrează în toate lacalitățile din România.

De unde trimiteti comanda?
Trimitem comenzile din Bulgaria, Sofia.

Pot să vin personal și să-mi iau coletul?
Nu oferim această opțiune. Livram comenzile doar prin curier. Fashionmix este un magazin online.

Returnare și înlocuire

În caz dacă nu îmi vin, pot să le înlocuiesc sau să le returnez?
Da, desigur. În termen de 14 zile după ce ați primit expedierea, trebuie să solicitați returnarea sau înlocuirea. Puteți găsi toți pașii descriși în detaliu pe pagina Returnare și înlocuire.

Care este procedura de returnare / înlocuire?
Pentru ca procesul de returnare sau de înlocuire să aibă loc cât mai repede, vă rugăm să urmați toți pașii detaliate așa cum este descris pe pagina Returnare și înlocuire.

De ce trebuie să plătesc costurile de transpot pentru returnarea / înlocuirea?
Încercăm să descriem cel mai bine calitatea și dimensiunile produselor, precum și a face fotografii profesionale. Se poate întâmpla întotdeauna să nu Vă placă ceva sau nu Vă convine și doriți să-l înlocuiți sau să-l returnați. În conformitate cu condițiile ale Fashionmix, clientul plătește serviciile de curierat la returnare și înlocuire. Acceptăm transportul numai dacă există o vină din partea noastră sau un defect al mărfurilor.

Ați primit comanda, care urmează să fie înlocuită sau returnată?
Contactați-ne, pentru a vă oferi aceste informații, pregătindu-vă numărul comenzii. Dacă am primit-o, vă vom oferi imediat informații când va fi trimisă înlocuirea dvs.sau când vă vom rambursa banii.

Stoc/Produse

Care este originea produselor?
Unele produse sunt fabricate în Italia, pe care le puteți găsi pe eticheta "Made in Italy" pe pagina detaliată a produsului. Cealaltă parte a mărfurilor este originară din China și Turcia și încărcăm doar de la comercianții de calitate, pe care îi cunoaștem personal.

Imaginile și descrierea produselor corespund realității?
Fotografiile ale Fashionmix sunt făcute de echipa noastră și de un fotograf profesionist. Nu folosim fotografii străine. Veți obține ceea ce vedeți în imagine :)

Puteți personaliza tricourile?
Tricourile sunt cu un design pre-fabricat și nu pot fi schimbate. Sperăm că, în timp, să putem oferi printuri personalizate.

Produsele magazinului dvs. au garanție?
Încălțămintea are o garanție și este de 30 de zile de la data cumpărării.

Dimensiunile produselor

Ce mărime este potrivită pentru mine, ca să comand?
Fiecare produs are un tabel de dimensiuni. Dacă nu vă ajută sau ezitați din nou, vă rugăm să ne contactați, să fiți gata să ne spuneți ce mărime a produselor purtați de alte mărci sau disponibilitatea de a măsura hainele care vi se potrivesc. Vom măsura articolele care vă plac de la magazinul online Fashionmix.

Ce mărime de încălțăminte este potrivită pentru mine, ca să comand?
Măsuram individual tălpile interioare pentru toată încălțămintea și scriem centimetrele într-o tabelă de dimensiuni pe pagina detaliată a fiecărui produs din categoria Încălțămintea pentru bărbați și Încălțămintea pentru femei. Cel mai bine este să măsurați lungimea talpei interioare încălțămintei dvs. și să alegeți mărimea necesară în Fashionmix.

Puteți măsura un anumit produs special pentru mine?
Da, putem. Contactați-ne și o vom face cu plăcere.

Aveți aceasta marimea de îmbrăcăminte / încălțăminte în magazinul online?
Puteți filtra cu ușurință o categorie după "mărime" și va ieși numai produsele cu mărimea dorită sau mărimile (puteți filtra mai mult de o mărime).

Sunt potrivite mărimile reale cu tabelele de dimensiuni de pe site?
Da, tabelele cu dimensiunele încălțămintei sunt pentru modelele anumite, pe care le-am măsurat manual. Pentru haine am scris dimensiuni generalizate, bazate pe hainele pe care le vindem, pentru că știm perfect dimensiunea lor. Dacă un produs este mai mic sau mai măre, aceasta îl descriem pe o pagină detaliată a produsului.

Stoc

Cum să află care mărimi sunt disponibile?
Dacă aveți opțiunea de a adăuga produsul într-un coș, atunci cu siguranță avem aceasta mărime.

Mi-a placut un model, dar pe site-ul scris ca nu e disponibilă mărimea mea. Fie că are încă o șansă să-l aveți?
Fashionmix prezintă mărimi disponibile în timp real. Din păcate mărimea dvs. a fost cumpărată mai devreme. Vă sfătuim să vă alegeți modelul într-o altă culoare sau un model similar care are mărimea dvs..

Reîncărcați modelele și mărimile deja epuizate?
Unele modele, cele mai vândute, reîncarcăm în timpul sezonului curent. Urmăriți site-ul pentru disponibilitatea curentă sau abonați-vă la newsletter-ul nostru de e-mail pentru a primi o notificare atunci când este stoc nou.

Suport

De ce nu răspundeți la apel?
Este posibil că ați sunat în timpul off-time al suportului nostru telefonic sau am avut o altă conversație. O să vă sunăm imediat ce asociatul nostru vedea apelul dvs.. Dacă nu primiți un apel înapoi, vă rugăm să sunați din nou în timpul programului de lucru sau să ne scrieți.

Care este timpul dvs. de lucru? Când îmi veți răspunde?
Avem suport telefonic în zilele lucrătoare (de luni până vineri) între orele 9:00 și 18:00. Răspundem la mesajele de poștă electronică și messenger cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de ora 12:00 în următoarea zi lucrătoare.

Ce naționalitate esta magazinul?
Suntem un magazin online bulgar cu mărfuri proprii, pe care le trimitem imediat în momentul comandării. Nu veți aștepta săptămâni pentru a primi comanda.

Reduceri

Îmi puteți da o reducere?
Puteți obține o reducere dacă faceți cumpărături ca utilizator înregistrat și aveți o cifră acumulată de afaceri. Vedeți mai multe informații despre reduceri pentru utilizatorii noștri VIP și GOLD.

Puteți să-mi faceți livrare gratuită?
Abonați-vă la newsletter-ul nostru de e-mail, deoarece adesea facem promoții cu transport gratuit pentru abonații noștri de newsletter.

Cât de des faceți reduceri?
Facem doua vanzari sezoniere principale - la sfârșitul sezonului de iarna si de vara. De asemenea, oferim campanii de reducere și, pentru să nu le pierdeți, vă recomandăm să vă înscrieți la newsletter-ul de e-mail al Fashionmix sau să urmați pagina noastră de Facebook.

Cum comand?

Mi-a plăcut un model, cum să comand?
Puteți să-l comandați online prin intermediul site-ului nostru. De asemenea, puteți să ne trimiteți un e-mail sau să ne sunați în timpul programului de lucru și vă putem genera comanda.

Vreau cu verificare colet. Aveți opțiunea aceasta?
Nu avem opțiunea aceasta

Nu-mi pot finaliza comanda. De ce și ce ar trebui să fac?
Scrieți-ne în chat, Facebook Messenger sau sunați-ne pentru a vă ajuta să finalizați comanda. De asemenea, putem plasa comanda pentru dvs.

Unde este magazinul dvs. pentru a vizita?Aveți un magazin fizic?
Fashionmix este un magazin online și nu avem un magazin fizic. Totul este comandat online și livrat prin curier.

Pot să comand prin telefon?
Da. Sunați-ne în timpul programului de lucru și vom genera comanda pentru dvs.

Pot comanda în chat?
Da. Scrieți-ne și vom genera comanda pentru dvs..

Pot comanda prin Facebook Messenger?
Da. Scrieți-ne și vom genera comanda pentru dvs..

Plata comenzilor

Pot plăti în ramburs?
Poate, da. Trebuie să specificați această metodă la finalizarea comenzii.

Pot plăti online cu un card?
Poate, da. Trebuie să specificați această metodă la finalizarea comenzii. Rețineți că posterul nostru virtual poate solicita un cod de securitate 3D, în cazul în care cardul dvs. este înregistrat pentru un astfel de nivel suplimentar de securitate. Asigurați-vă că obțineți codul 3D pentru comanda anumita - cel mai adesea este trimis ca un SMS către numărul de telefon, care deține cardul bancar de credit sau de debit.

Puteți emite o factură?
Da. Trebuie să solicitați o factură într-un comentariu suplimentar atunci când comanda este finalizată. Trebuie să păstrați documentul de plată, pe care îl oferă curierul la primirea comenzii. Apoi vă vom trimite factura prin e-mail.